eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Fredag

Kategori: Allmänt

Kanske inte precis var någon bra idé att sätta igång med bloggen igen.. Jag orkar inte skriva något, eller jag har inte så mycket att skriva om. För det är väl inte så kul att läsa, Hej idag har jag gjort det och nu ska jag göra det Hejdå.. Typ men jag ska i allafall försöka blogga när jag kan :)
 
Men idag så är det fredag och vi har bara två lektioner och slutar tjugo över elva, göttans! Men idag efter skolan var jag lite med Emmy. Och jag skulle testa någon choklad muffins i en mugg, i mikron i 2 och en halv minut. Något sånt :) Haha men så äkligt var det inte som jag trodde.
Sen tittade vi på några avsnitt av Pretty Little Liars, ganska bra serie ändå! Fast jag fattade typ inte ändå för vi hoppade in i typ tredje säsongen. Men den serien rekomenderas att se!
Och efter fem så ska jag till min kusin Emma och fiska, ska bli kul ;) 
 
Chao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: