eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Hon den där Emmy

Kategori: Allmänt

Ja.. Hon den där Emmy här igen! Tycker bloggen stått tom alldeles förlänge..?

Fast det är ju ändå sommarlov. Så kanske inte så konstigt? Dock är vädret det sämsta någonsin, jag kan säga att här så har det inte varit en enda solglimt på två veckor.. Och nej, jag överdriver inte. Så ni tjejer som satsar på brännan, haha, antingen så får ni inse att det inte går att få någon eller så får ni helt enkelt sola solarium.

Tack för denna gången. Kort med välbehövligt!

Kommentarer

  • Julia säger:

    Hej, snygg blogg!
    Nu har en tävling dykt upp på bloggen där du kan vinna valfritt klädesplagg eller smycke. Allt du behöver göra är att länka det du vill ha i en komentar. OBS SPAMM ÄR TILLÅTET
    Direkt länk:
    http://lullzz.blogg.se/2012/august/tavling-valfritt-klaesplagg-eller-smycke.html#comment

    2012-08-05 | 15:05:29
    Bloggadress: http://lullzz.blogg.se

Kommentera inlägget här: