eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

I'm back

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sedan jag bloggade kände jag, så nu är jag tillbaka och tänkte ge det en chans till så får vi se hur det går helt enkelt :) Under sommarlovet har jag inte gjort något speciellt precis, bara mest tagit det lungt.. Men det var ju för vi var i Turkiet precis innan sommarovet i en vecka!
Men nu har skolan satt igång igen och det är ju kul att träffa alla, men dirrekt att plugga kanske inte är det bästa som finns.. Och nu i 8:an så får vi ju betyg för första gången, och vi fick reda på vad man ska kunna för att få E, C, och  A och man måste nog vara ett underbarn om man ska få A i ett ämne! Så nu i skolan ska vi skriva en uppsats på kanske 6-10 sidor så då får vi väl se hur det går ;)
Men i alla fall idag vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra nu, har nyss städat lite och så.. Men jag vet inte om jag orkar gå ner på stan idag, för det är ju Värnamo dagarna och jag var där igår typ heela dagen från kl12 till 6..
Men jag får se vad som händer, jag skriver också mer senare kanske!
 
Hejdå♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: