eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Fredag♥

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag, GÖTT! Idag har vi bara tre lektioner så vi slutar ju tidigt på fredagar, för dom som inte har profil.. Och då har jag ju profil på fredagar. Men i allafall så cyklade jag, Sanna och Emmy hem och bytte om och sen så cyklade vi till sporthallen där "racketprofilen" var. Vi körde mest badminton och typ tennis. När profilen hade slutat tänkte vi köpa glass och gå till Aplas lekpark... :D  Så det gjorde vi och sen hade emmy träning som vi tittade på vid 5 sen.
Så nu har jag kommit hem från träningen. Är skit hungrig så ska gå ner och äta nu!
Men ha det så göött :)


Kommentarer

  • Emmy säger:

    Höhöhöhöhööhöh, snygg kille, fast han är min. Förresten vet du? VI SKA ÄTA KEBAB!

    2012-04-13 | 18:55:26
  • louise säger:

    Har du några planer för idag? :)

    2012-04-14 | 11:42:04
    Bloggadress: http://tingelinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: