eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Fredag

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag, WOHO! Men som vanligt skola och vi slutade fem i halv 12 och efter skolan hade vi profil. Så vid ett någon gång cyklade vi som hade profilen "racketspel" ner till sporthallen och sen när den var slut cyklade vi raka vägen hem:)
Sen efter profilen duschade jag och åt och sånt, så vid sex åkte jag ner till Emmys volleyboll träning. Där väntade jag tillsammans med Molly på att dom skulle bli klara att åka till Tonår. 
Tonår brukar jag faktiskt inte gå på men jag tyckte det var ganska kul i början och så men senare skulle vi sitta i kyrkosalen och be i tre timmar. Fast man behövde såklart inte vara med på det, men vi satt där en stund och lyssnade på några som pratade och Amanda som sjöng! Men det var väl kul i allafall.
Så nu sitter jag hemma och ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag vara bollkalle men några andra från laget på finvedsvallen vid tre.
Åhh!, jag tror jag har min Ipod i skåpet i skolan eller så är den typ borta för den har bara försvunnit. Så då kan jag inte skriva här lika ofta och ha bilder till!! För med Ipoden bloggar jag mest i för det är enklast och så men NEJ inte nu. För nu måste jag logga in på datorn.. :(



men då säer jag väl Hejdå och Godnatt! :)♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: