eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Fredag

Kategori: Allmänt

Jag har inte skrivit någonting alls idag, men tänkte i allafall skriva något nu.
Idag efter profilen cyklade vi till eko och köpte saker till kalaset som jag och Emmy skulle ha hand om. Sen så vid sex hade vi gjort i ordning musik quiz och tipsrundan och sånt. Så jag tror väl att det blev ganska lyckat kanske.. Men sen vid nio åkte vi ner till arken, som vi var tills halv elva någon gång.
Så nu tänker jag snart gå och lägga mig. Imorgon står det på IFK hemsida att det är fotografering vid ett så då blir det de ;)

Hejdå :)

Kommentarer

  • felicia - fotokobran säger:

    hoppas att du hade en toppenstart på din helg! :)

    2012-04-28 | 20:41:12
    Bloggadress: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här: