eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Onsdag

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem från skolan som var som vanligt. Fast vi fick inställd SO så då hade vi två och en halvs timmes håltimma istället för typ en tror jag.. Då gjorde vi typ ingenting eller jo vi spelade lite wii och sen körde vi Kronan där man ska hålla en krona att snurra och den som "förstör" allt så den tappar farten får ett straff. Då ska alla andra som var med köra enkronan på krogarna! Det var ju vi med på då och Emmy fick flest träffar på sig och hårdast så det var helt blodigt.. Men är man med i spelet får man spelet tåla :D Men I allafall nu ska jag äta någonting och sen sticker jag ner till Emmy då vi ska kanske baka eller något till Hilda och Wilmas "kändiskalas" som de ska ha till helgen.

Hejdå ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: