eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Valborg

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit på stan med Emmy. Vi tänkte åka ner till stan och titta på brasan. Och vem är det som ska tända brasan då? Nejj men är det inte självaste Alice och Ella. Så vi hjälpte dom lite med att sälja korv och så. Sen så skulle vi också hjälpa dom att skjuta ut kanonen lite till vattnet. Men då säger Emmy att hon inte tänker trilla i och en sekund efter står hon med hela benet i en blandning av gegga och vatten. Så då cyklade vi snabbt hem och hon bytte om på tjugo minuter! Nejj nej, man svättas inte alls som en gris? Men som tur var kom vi i tid till när de skulle tända brasan.









Hejdå ♥

Kommentarer

  • Ella von Melen - Modeblogg säger:

    åh så härligt med fyrverkerier!



    sv: tack så mycket va glad jag blir!

    2012-05-01 | 10:32:32
    Bloggadress: http://ellasmode.tk
  • ▲ L I N D A säger:

    allt bra? :)

    2012-05-01 | 14:15:39
    Bloggadress: http://xiaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: