eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

00:17

Kategori: Allmänt

Usch! Har aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Jag typ skakade, svettades och typ kunde börja gråta när som. Eller det kanske var lite att överdriva, men ja! Kom ju nyss hem från Emmy där vi då tittade på skräckfilm med Sanna, Fanny och några killar från klassen. Först tittade vi på pronormal activityebjzvdbodb, vet inte riktigt vad det heter men i alla fall. Först var den såhär normal och inte alls läskig. Men sen blev den as läskig och typ filmade i övervakningskameror på natten och dagen och så såg man när det spökade och demoner och sånt.. Och andra filmen var mest äcklig, läskig och konstig.. Men aja!
Imorgon åker jag som sagt till turkiet!!!!!
Så då kanske ni får se Emmy skriva här lite då och då. Så ni alla andra får ha det så gött i kalla Sverige! Adios!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: