eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Gästbloggning

Kategori: Allmänt

Jag är inte helt lost inom bloggvärlden, bara lite mindre aktiv än normala tjejer i min ålder. Har faktiskt en blogg själv, men ingen typisk tjej-blogg, utan mer en "hej, jag heter Emmy, skriver ner mitt liv med bokstäver för att inte bli deprimerad och ja, jag har lösen"-blogg. Så den tar vi inte ens upp, har inte skrivit nåt där sen i mars (?) för jag börja känna liksom "wow, det där kan jag inte lägga upp". Så jag kan ju säga att det blev en chock för mig att de gjort om allt här, snabbinlägg tex, vad tusan är det?
 
Lovade Emelie att gästblogga nån gång ibland sådär, så tänkte att det var lika bra att slänga upp ett inlägg. Eller? Har dock ingen aning om vad jag ska skriva, är inte typen som skriver "hej, idag har jag varit på stan, shoppat, lunchat med min älskling och ja, på kvällen spårade det totalt, vild fest asso!!" Haha, så inte jag..
 
Sen ser jag ingen mening med att blogga egentligen, inte på det viset alla kända boggerskor gör.. Varför tycker folk det är kul att läsa om Kissies eller Kenzas perfekta liv? Varför ska vi "normala" personer läsa om deras liv, o de ska tjäna pengar på det? I don't get it, I really don't.
 
Känner att detta inlägget börjar likna en sur gammal kärring som inte hittar sina löständer. Ursäkta jämförelsen, men det känner ni också va? Så jag ska inte dra ut på detta, utan lyfta upp rumpan från skrivbordsstolen och fixa mig lite lunch. Sen bär det av mot Jönköping med några kompisar för att gå på bio. Antar att vi ses här igen nån gång, så slänger upp en bild då istället. Orkar helt enkelt inte bry mig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: