eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Midsommmar

Kategori: Allmänt

Hallojj! Har inte bloggar på en stund nu, orkade inte skriva och jag hade inte så mycket att skriva om så det fick väl bli en liten "Blogg paus" ;) Men nu är jag här igen och igår så var jag med emmy, Hilda och Wilma i High Chaparrall! Och det vaer ganska varmt och väldigt öde där kan man ju säga. Men ja, vi tittade på massa shower, gick runt och tittade och så åkte vi karruseller och så åkte vi rånartåget. Så det var kul!
Men idag så är det Midsommar och då firar vi som alltid med Emmys familj och Filip och David som bor i Nästa.
Så vi cyklar ut dit ;)
Men nu ska jag till eko med Emmy en sväng sen så ska vi göra klart våra midsommarkransar!
Glad Midsommar :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: