eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Onsdag

Kategori: Allmänt

Igår så spelade vi match mot Hallby och vi spelade brra! Vi vann ju också med 4-0 ;) Men nu så är det uppehåll en liten stund så då har vi fått ett schema då vi ska springa åtta gånger när som och göra massa övningar och så. Det är ju också på eget ansvar och vi ska göra detta själva, så då kan man ju undra hur det kommer gå för mig..
Men idag så har jag varit lite på både biblioteket och eko. Då jag hittade massa bööcker som jag förhoppningsvis kommer att börja läsa. Och så en matta till mitt fina golv.. Sen så har jag också bakat lite gött ;)
 
Lite bilder från matchen,och  vi var ju inte precis torra..:)
Nummer 7#
 
 
 
 
Chao!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: