eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Tisdag

Kategori: Allmänt

Jag är verkligen väldigt dålig på att blogga.. Igår skrev jag inget, men jag orkade inte bry mig typ. Men igår var jag nere på stan och tittade på skolavslutningskläder och jag hittade två klänningar som jag sen köpte. Men jag vet inte riktit var jag ska ha än, har inte bestämt mig.
Idag så var det sista riktiga skoldagen med lektioner innan avslutningen, fast vi gjorde ändå inte så mycket. Efter skolan så cyklade jag ner först till stan sen så var jag bara hemma och slappade till träningen.
Så nu har jag ju kommit hem från träningen för en stund sedan och den var ju helt okej. Vi körde ganska mycket spel och mycket avslut och skott. Så nu ska jag väl snart gå och sova om jag ska vara piggelin imorgon.
Så imorgon blir det Boda Borg men bästa Klassen ;)
Men har väl inte så mycket mer att säga än godnatt och ha det så gööttt!♥

Åh! Jag saknar varmen och allt


Kommentarer


Kommentera inlägget här: