eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag på förmiddagen kom farfar och Max. Så då lekte jag och Wilma lite med honom :) sen cyklade jag och Wilma till eko som nyss öppnat. Då är ju Wilma såååå smart när vi står i kassan och ska betala så har hon inga pengar med sig. Så utan hennes pengar skulle vi inte ha råd med godiset, så vi gick tillbaka och plockade ut lite godis och ställde oss i den långa kön igen.. Som tur var kostade det precis 20 kronor sen som jag hade med mig ;)
Nu har jag varit ute med Emmy och spelat tennis vid ekbacken och varit ute med Tessan en lång runda. Så nu ska jag ta kebab! :D
Imorgon är det cup som gäller hela dagen i Vetlanda. Då blir det att stiga upp vid sex..
Ha det gött! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: