eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Lunes

Kategori: Allmänt

Idag var jag ju i skolan, där vi inte gjorde så mycket speciellt. Efter skolan väntade jag hemma på Wilma för att baka som jag hade lovat. Så jag, Wilma och Hilda gjorde ett försök till Cupcakes. Själv tyckte jag att vi hade lyckats ganska bra eftersom det var första gången jag hade med Philadelphiaost i frostingen. Då blev den mycket godare!
Sen var vi ute i det härliga vädret tills mamma kom hem då jag skulle köpa nya utomhus gympaskor.

Så nu håller jag på att läsa på en lång dialog vi har på engelskan tills imorgon och verb. Sen övar jag lite på spanska provet. Imorgon är det inget piano heller.. Eller på två veckor, påsklov snart ju! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: