eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Piano

Kategori: Allmänt

Sitter och spelar låtarna tills klaviatur festen. En av dom är Beauti and the beast.




Rörda av en ton i en melodi
Kan två hjärtan slå så att båda två känner harmoni?
Som om sagans värld blivit verklighet , främling blivit vän
Vad ska hända sen? Ingen av dom vet.

Skönheten är Hon
Odjuret är Han
Men så mycket mer , än vad ögat ser , ser dom hos Varann.

Rörda av en ton , förda av en sång.
Låter tiden gå , börjar att förstå , allt kan ändras om..
Ska vi våga tro på vår fantasi?
Sagan ger oss svar , varje väsen har skönhet inuti.
Sagan ger oss svar , varje väsen har skönhet inuti.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej! Du svarade i min lilla tävling jag hade, Tack så mycket! Jag har nu lagt ut rätta svaret i bloggen, och tyvärr gissade du fel :( Men som tack för att du ställde upp och gissa i tävligen så har jag länkat dig/din blogg och kommer att göra det fram till 1a Maj. Bra va? :)



    Allt bra med dig idag?



    Kram!

    2012-03-05 | 22:35:06
    Bloggadress: http://emmaeriica.webblogg.se/
  • EMMAS!- alltid tävlingar säger:

    Kul att du är med & tävlar i min blogg :D Hur är det med dig idag? :)

    2012-03-07 | 16:10:34
    Bloggadress: http://eemma.se

Kommentera inlägget här: