eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Tisdag

Kategori: Allmänt

Jag känner verkligen att jag inte orkar blogga.. Jag har inget att skiva om och sånt. Men, jag ska försöka ändå :D
Idag har jag i allafall varit i skolan inget speciellt där. Efter skolan åkte jag hem och åt sen cyklade jag ner till pianot. Där vi övade en sista gång innan det rediga genrepet med alla. Klaviaturfesten är på fredag och lördag då vi spelar två konserter. Så på fredag är jag ledig från skolan :D sen hade vi också träning vid sex så då körde vi ett test vi kört innan för att se hur mycket man förändrats i konditionen. Det gick väl bra med är ändå inte nöjd...

Men nu hade jag tänkt att öva på engelska dialogen till imån men tog fel mapp hem så jag kan tyvärr inte öva!! Men då får väl man få och lägga sig och sova så är man pigg imorgon.
Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: