eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

22:50

Kategori: Allmänt

Hallojjsan! Träningen gick inte alls bra idag. Jag hade så jäkla ont i hälarna eftersom jag har två stora blåsor på hälarna och på lilltårna och stortårna.. Så jag kunde knappt springa sen. Men men imorgon har vi operation dagsverk då alla på hela skolan ska jobba ihop pengar och skicka det till några som behöver det. Så ja ska då vara på Q8, där jag var förra året också ;) Men jag ska väl Packa upp massa varor och fylla på och sånt. Men det ska väl blir kul. Sen vid fyra så ska jag dirrekt ner till svenska kyrkan och testa på konfermation där. Men det beror väl på när jag slutar..
Aja ska väl gå och lägga mig nu snart, har tappat bort min ipod:( Jag har ingen arning om vart den kan vara. Men den dyker väl upp någon gång..



Sommar!

Chao!♥

Kommentarer

  • NEWPIC - alice säger:

    hur har du haft det idag då? :)

    2012-05-22 | 23:03:26
    Bloggadress: http://newpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: