eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

23:09

Kategori: Allmänt

Hallojjj! Har varit i duschen och fixat mig för sängen och tänkte få och lägga mig, eftersom jag var helt slut! Men så kommer man på att man har engelska läxa tills imorgon, jo och då 11 på kvällen börjar jag med den ;)
Men men imorgon så ska jag Spela Piano som vanligt och träna! Kommer inte orka träna i värmen om det nu ska vara lika varmt imorgon som idag.. Nej men nu får vi inte klaga!

Chao!

Kommentarer

  • Karolina säger:

    Veckans blogg är igång återigen på min blogg.

    Anmäl er och få chansen att bli veckans blogg för 100-200 av mina följare.

    Drar tre vinnare på Fredag! :)

    Lycka till och ha en bra dag! :)

    Jag har även en frågestund där jag ska videoblogga mina svar när jag har tid.

    Fråga vad du vill men inget dumt.

    2012-05-22 | 14:56:57
    Bloggadress: http://photoobyykarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: