eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

23:25

Kategori: Allmänt

Halloj! Har typ inte skrivit någonting alls idag för att jag inte hunnit. Eller jo jag kanske hunnit lite men inte orkat helt enkelt. Men i alla fall, idag var skolan rätt chill sol den brukar vara på fredagar ;) sen på profilen hade vi turnering. Då var jag och Emmy i ett lag och vi hade verkligen tänkt igenom allt. Vi var taggade och var klara och tänkte måla krigsmålning.. Jaa, sen fegade Emmy ut och ville inte måla krigsmålningen. Men det var ju ganska tur att vi inte gjorde det ändå. För vi söög! Vi var verkligen dåliga! Man spelade åtta matcher då och inte en enda match vann vi!! Det var väl mest jag först som inte ens kunde ta emot den där fjädern, men sen blev väl vi båda okoncentrerade och förlorade varenda match.. Så vi trodde att vi skulle ta hem segern och få glassen men NEJ! Jag känner mig så dålig..

Men men jag är väl bra på andra saker ;) i alla fall har packat klart väskan nästan nu tills imorgon då vi åker till smålandslägret! Sista gången nu så sen tar dom ut till smålandslaget. Så då får man väl se om man kommer med eller inte. Själv tror jag inte att jag har någon chans så. Men vi får väl se :)

Lite halv tråkigt inlägg jag vet men ni får nöja er med det nu ;)
Ingen bild, får bli en bild på lilla teddy istället :)
Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: