eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Bio

Kategori: Allmänt

Idag har jag som sagt fyllt år, så tack för alla gratulationer, och presenter. Emmy och Sofie kom ju hem med presenter till mig. Jag fick en mascara, tre berlocker och två jätte fina kort.. :D men jag visar allt imorgon!

Eftersom nu kom jag nyss hem från bion. Egentligen var det ju först jag, Sanna och Emmy. Men nu blev vi 12 stycken, typ halv klassen vart där och tog upp en hel rad.. Men bion var i alla fall grym! Fast dem hade ju tagit bort en massa händelser som står i boken men inte är med i filmen!! Plus att tvåan i hungerspelen kommer ut om två år! :O


Kommentarer

  • Elly säger:

    Sv;

    Halloj och tack så mycket för din fina kommentar inne på min blogg =D Din blogg är riktigt fin den också och grattis i efterskott!



    P.S; The Hunger games-filmen är riktigt bra =D

    2012-05-10 | 00:10:35
    Bloggadress: http://dingdonglifegoeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: