eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

gästbloggning

Kategori: Allmänt

Hallå alla fans, mitt namn är Emmy. Emmy den bästa profilen förebilden Ann Ahlkvist. Jag vet, alla dessa namn är inte seriösa, men Emmy Ahlkvist heter jag iallafall.

Jag vet inte hur man bloggar, för ni förväntar er säkert att jag ska göra någon slags dagsuppdatering, men icke sa nicke, sån är inte jag inte. På min egna blogg skriver jag typ texter blablabla texter, åsikter o massa sån tråkig skit. Så det är bra att ni läser Emelies.

Bara för att vara en duktig bloggerska så ska jag skriva vad vi ska hitta på om nån timme. BIO! The Hunger Games blir det. Själv har jag sett den, men inte Emelie, o inte resten av klassen heller. Så vi blir ett gäng på typ tolv personer, oseriösa o dana, men om man har typ hela biosalongen för sig självt är det nog inga problem!

GLÖM NU INTE ATT GRATTA EMELIE, FÖR DET ÄR HON VÄRD!

Good bajs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: