eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Hemma

Kategori: Allmänt

Hallå! Idag kom jag hem vid fem ungefär från moheda. Där har vi varit på uttagningsläger, och det var väl kul. Första dagen så hade vi två timmars träning, teori och två matcher. Sen på natten sov några från vårt lag i ett omklädningsrum med tre ledare. Det var jätte kallt på natten eftersom vi inte hade någon varme, men vi överlevde.
Så idag hade vi en träning på morgonen Och tre matcher. Och jag kunde knappt springa de sista matcherna för jag hade så ont i tårna! Jag hade sprungit i för små skor innan och så börjar de fotbollsskorna jag har nu också bli för små. Så mina tår är helt blå :(
Men men nu ä jag hemma och är verkligen helt slut. Fast vi har kalas för mig, Sofie och mamma.
Men men, skriver mer sen!
Hejdå! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: