eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Jueves

Kategori: Allmänt

Halloj! jag kom hem från skolan för ett tag sen. Men det var ju helt okej, vi slutade tidigare idag eftersom vi inte hade någon spanska. Fast det kommer vi jobba igen på andra lektioner istället.. Men nu gör jag inte så mycket, senare ska jag träna. Asså jag har inte lust att träna i detta vädret. Det regnar och är kallt ute! Plus att jag har världens träningsverk. Sen förra träningen i Tisdags! Men men så är livet..

Juste skulle visa var jag fick för något igår! Så nu kommer bilderna ;)



Tre berlocker: en Tro, Hopp & Kärlek berlock, ett E som i Emelie då och fågel! :)



En mascara från Lindex



Två jätte fina kort!.. :D

Hejdå :)♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: