eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Måndag

Kategori: Allmänt

Halloj! Idag så på morgonen hade vi sovmorgon till 09:15 och resten av dagen var väl rätt chill ibland. Men men när jag kom hem idag så åkte jag och mamma ner till stadium för att köpa nya fotbollsskor eftersom mina förra var för små. Men allt var nästan utplockat, så jag hittade ett par som jag ville ha men fanns inte i så många storlekar. Så jag tog hem dom och ska gå lite i dom idag så titta om jag kan ha dom ;)
Så nu sitter jag och övar på engelska och spanska tills imorgon:)

Coola skor man har. Pappa tyckte att färgen var ful och tyckte af skulle à svarta. Men det är såhär fotbollsskor ser ut nu förtiden och själv tycke jag att de var rätt coola ! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: