eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Måndag

Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem från skolan, och ja den var ju helt okej. Fast på morgonen så visste vi att vi skulle ha origentering på borgen. Men han hade inte sagt något om att man kunde åka dit dirrekt på morgonen som ja och Emmy kunde för vi bodde så nära. Så när vi kom till skolan var nästan alla redan där så vi fick cykla som galningar dit.
Men men egentligen idag så skulle vi gå på hungerspelen på bio ikväll MEN Emmy kom på att den inte gick idag utan alla andra dagar denna vecka så vi kanske ska gå på Onsdag..



Hejdå ♥

Kommentarer

  • Emmy säger:

    Jag har bokat biljetter!

    2012-05-07 | 17:55:45
  • Jaqi säger:

    Jätte fin blogg :)

    2012-05-07 | 19:18:10
    Bloggadress: http://jaqulines.wordpress.com
  • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ säger:

    Fin blogg! :) Lust att göra ett bloglovinbytet?

    2012-05-08 | 16:10:43
    Bloggadress: http://yingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: