eemelielandinn

Hej! I min blogg kan du läsa om mitt liv, musik och mycket mer! Jag hoppas du stannar :)

Tisdag

Kategori: Allmänt

Halloj! Vet har inte alls uppdaterat alls någonting idag, jag vet.. Men det är ju tisdag och då Har jag typ fullt upp med annat. Men i alla fall pianot fick ju bra idag och träningen också som jag för en stund sen kom hem från. Vi körde först vanlig ta som uppvärmning, det var skit jobbigt efter en stund. Sen så körde vi massa teknik på bollen och så. Sen en avslutningsövning där vi skulle springa väldigt mycket och göra massa inlägg. Så träningen var ganska jobbig idag :)

Men nu håller jag på att läsa igenom och plugga på matteprovet vi har tills imorgon. Då är det ju på ekvationer och sån skit som inte jag fattar ett dugg om.
Men man får väl se hur det går då..
Hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: